Translate

петък, 14 март 2014 г.

Най-лесната торта "Наполеон"



Смело мога да заявя, че съм заклет фен на мотото "Бързо, лесно, вкусно" в кулинарията.
Следвайки това мое мото и желанието ми да ви показвам лесни рецепти на вкусни ястия и десерти, реших да направя и този лесен вариант на Торта "Наполеон, вече съм приготвяла тази торта, може да я видите ТУК .
Идеята за тази лесна торта Наполеон, се роди внезапно.
Тази торта се превърна в най-големия фаворит сред всички торти, които съм приготвяла, дори я харесаха повече от оригиналната...
Стана много вкусна и лека торта, приготвя се елементарно и всеки може да я направи.
Преминавам към описанието, но преди това погледнете колко вкусно изглежда тортата.


Необходими продукти:
4-5 бр. кроасани без пълнеж

За крема:
*** искам да уточня,че сложих сметана защото имах само 400 мл. прясно мляко, а то беше малко за крема, ако имате повече мляко може да сложите само мляко, което е 600 мл., а останалите 200 мл. се използва за разбиване на яйцата и брашното****

400 мл. прясно мляко
400 мл. течна готварска сметана (ако нямате сметана спокойно може да сложите само прясно мляко)
1 ч.ч. захар (може да сложите и повече, ако сте любител на много сладките кремове)
4 ванилии
3 яйца (по-големи)
20 гр. масло
7 с.л. брашно

сладко от ябълки (такова имах под ръка, може да използвате сладко по ваш вкус, а може и да не слагате)

пудра захар за поръсване

Приготвяне:


Ако не откривате кроасани без пълнеж, спокойно можете да използвате кроасани с любимия ви крем в тях. В този случай не слагайте домашното сладко, защото тортата ще стане прекалено сладка.
Първо пригответе крема.
В подходящ съд (малка тенджерка) сложете млякото, сметаната (общото количество мляко+ сметана трябва да е 600 мл) и захарта.
Разбиваме яйцата с 200 мл. сметана (мляко) и постепенно добавяме брашното, като се стремим да получим еднородна смес с добре разбито брашно, така крема няма да стане на бучки.
Когато млякото заври внимателно добавяме яйчената смес и постоянно разбъркваме, аз използвам тел, така крема става гладък.
Кремът трябва да е гъст, накрая слагаме маслото и ванилията, разбъркваме до като маслото се разтопи.


Вземаме  дълбока купа (за салата) и я облепваме със стреч фолио .


Нарязваме кроасаните на дълго на две.


Подреждаме кроасани на дъното на купата и заливаме с крем.


Върху крема слагаме сладкото .


Отново нареждаме кроасани, слагаме крем и сладко.
Накрая приключваме с кроасани, тези които са на снимката след като се обърнат ще са основа на тортата.


Покриваме с фолио и прибираме в хладилника.
Аз правих тортата вечерта, след като приспах дъщеря ми, на сутринта обърнах тортата.


Като цяло приготвянето на тортата отнема не повече от 30 минути,
а резултата е зашеметяващ!
Всеки път когато публикувам торта пиша, че не съм силна в украсата и декорацията, просто понякога нямам време и сега така се получи.
Набързо поръсих тортата с пудра захар,защото детето все ме дърпаше и искаше да опита ...
Вие може да си я украсите както пожелаете .


Понякога когато правя торта "Наполеон" става малко суха от бутер тестото, но при тази торта няма такъв проблем,защото кроасаните са меки и пухкави.
Както написах вече този вариант се одобри повече, а оригиналът се изяжда за по-малко от ден в нашия дом, а тази торта просто свърши още по-бързо.


Когато се опитва от тази торта, сякаш хапвате една невероятно лека хапка, която не е натрапчиво сладка, а някак деликатна, кремът е божествен и идеално се допълва с вкуса на кроасаните и ябълковото сладко.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !



С тази торта ще впечатлите гостите си и близките хора, а в същото време ще имате и свободно време, защото тортата става много бързо, лесно и е невероятно вкусна ....