Translate

понеделник, 21 август 2017 г.

Декориране на бурканче с подправки




Преди две или три седмици, съвсем на шега реших да опитам да декорирам едно бурканче с подправки. Знаете, че се продават подобни бурканчета около традиционни градове, манастири и подобни.  Купувала съм си преди години такова.
Сложих подправките, които имах в купички и започнах.
Изисква се доста спокойствие и внимание. Направих две бурканчета.


Реших, че ще споделя с вас техниката, по която ги направих, за целта реших да заснема клип.
За първи път снимам САМА клип и го монтирам с програма.
Повярвайте ми, не е лесно.
Споделяла съм ви клипове, в които участват ръцете ми, но те са професионални, заснети с екип. Този е лично творение, нямам претенции за качество и перфектност, за домашни условия и елементарни познания горе-долу се получи.
Ето го и него:


Надявам се да ви е полезен и да декорирате с негова и моя помощ красиви бурканчета.
Бихте могли да ги използвате за подаръци за различни поводи.
Самото бурканче, което декорирах за клипа не се получи най-добре, но ръцете ми се измориха и не ми беше удобно.
Вие ще видите техниката и ще направите вашите бурканчета много по-красиви.


Ще се опитам да посоча количества на подправките, но като цяло съотношението им е приблизително, зависи от размера на бурканчето, което ще декорирате.


Продукти:
около 50 грама от всички изброени ( това се примерни грамажи)
Червен пипер
Сол
Сминдух
Чубрица
Чесън на прах

бурканче
дървена клечка за шишче

Приготвяне:


Хубаво е подправките да са ситно смлени, по-лесно се декорира.
Вземете нещо, с което да притискате подправките в бурканчето. Аз използвах инструмента за премахване на семки от чушките.
Сложете няколко чаени лъжички чубрица на дъното на бурканчето, след това сол, вземете клечката и с нейна помощ направете черта на долу по стената на бурканчето.


На клипа е показано.
Подправките се редуват по желание и фантазия.
Избора на подправки също е индивидуален, аз избрах класически, но ако имате определени предпочитания може да ги съчетаете.


Декорирането е доста успокояващо и приятно, особено когато направите първото бурканче, иска ви се да направите още.
Опитайте и се забавлявайте.
Ако клипа ви е полезен, може да го споделите на стената си.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !