Translate

петък, 19 май 2017 г.

Лек десерт с плодове и киноа


Ако сте фенове на десертите, но спазвате хранителен режим и трябва да внимавате със сладките десерти, днес бихте могли да си позволите един такъв плодово- млечен десерт с полезни семенца киноа.


Обожавам тези набързо забъркани вкусни десерти, след които нямам угризения, че съм ги хапнала.
Приготвянето му отнема не повече от 5-6 минути, а вкуса е страхотен.


Все още не е сезона на горските плодове, но аз си купих едно пакетче замразени горски плодове и си правя плодов десерт с тях. Когато се смесят с млякото вкуса му става чуден.
С едно такова пакетче карам доста дълго време.
Разбира се, че чакам с нетърпение и свежите плодове, имах няколко ягоди и ги употребих и тях.


Продукти:
2-3 ягоди
2 с.л. киноа
2 с.л. мед
3-4 с.л. кисело мляко
2-3 с.л. горски плодове 
1/2 ябълка 

Приготвяне:


Тази чаша е със съвместимост 300 мл.
На дъното се слага ситно нарязаната ябълка, последвана от кисело мляко и малко мед.
След това се слага киноата, отново мляко, ягоди и горски плодове.
Отгоре сложете останалия мед.
Оставете десерта за час, така киноата ще омекне.
Насладете му се без чувство на вина.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !