Translate

понеделник, 15 май 2017 г.

Извън кухнята: Как да си направим масичка


Наскоро попитах читателите ми в групата  "Домашни вкусотии", дали биха искали в блога ми да има подобна рубрика? Изненадах се от многото мнения по темата, както и от огромния интерес. За това реших да започна такава рубрика.
Това е втората ми публикация към тази нова рубрика.


Днес ще ви покажа как да си  направите масичка за кафе или за снимки ( както е при мен) подходяща за градината ви.
Ще се изненадате колко лесно може да се сдобиете с интересна масичка, и то от материали, които лесно се намират.


Това е готовата масичка. Това ми е третия вид такава маса. Тези от вас, които следят блога ми и гледат внимателно снимките ще знаят, че използвам тези масички за снимки.
Имам бяла, по-тъмна и тази, тя е с кремав цвят.

Материали:

1 дървена касетка
4 пирона
тънък шперплат с размера на основата на касетката
моя по избор


Масата не е идеална, но аз точно това харесвам в този тип битови занимания, че те са си лично изработени и не са машинно перфектни.
Ако си падате по идеални равни прави линии, винаги можете да изрежете материалите по-прилежно и точно.
Вземете касетката и я обърнете с дъното нагоре.


Изрежете шперплат с размера на касетката, аз сложих касетката върху шперплата, очертах с молив и изрязах с макетен нож.


Следващата стъпка е заковаването на шперплата за касетката.
Използвате питоните, като забивате по един във всеки ъгъл.



Следващата стъпка е боядисването с блажна боя. Аз исках масата ми да стане на четки и да е с по-грубо нанесен слой боя.


Боядисаната масичка се оставя да изсъхне.
Дните са слънчеви и боята изсъхна доста бързо.


Градинската ви масичка е вече готова да бъде изпробвана.
Надявам се идеята ми да ви хареса.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !