Translate

вторник, 10 януари 2017 г.

Домашни бонбони "Ferrero Rocher"


Ето нещо, което си струва да приготвите и опитате в къщи!
Тези бонбони са уникални.
Радвам се, че ги приготвих в домашни условия, такова глезене на тялото и душата, определено си заслужава да се усети.


Исках да направя по-добри снимки, защото домашните бонбони "Ferrero Rocher", заслужат това, но отрицателните температури не ми позволиха.
Направих няколко кадъра, но се притесних за апарата си, защото на -15 или -20 градуса е твърде възможно да му се случи нещо и много бързо се прибрахме на топло.
Важна е рецептата и вкусът, а едното е много лесно, а другото невероятно!


Ще се изненадате, колко лесно се правят тези вълшебни бонбони.

Ето и продуктите:

100 гр. лешник
2 шоколадови вафли
2 с.л. течен шоколад

за покриване на бонбоните:
100 гр. натурален шоколад или готова шоколадова глазура

Приготвяне:


Аз използвах шоколадови вафли, защото не намерих вафли с лешник.
Ако намерите такива ги използвайте.
Вземете подходящ съд, аз използвах купа, в нея натрошете вафлите на ситно.
За тиган запечете за няколко минути лешниците.


Махнете им люспите, отделете 15- 20 бр. лешника, останалите ги нарежете на ситно и ги сложете при вафлите.
Добавете течния шоколад, аз имах бял и какаов, и използвах него.
Разбъркайте добре шоколадовата смес. Сложете я в хладилника за да стегне малко.
След това с влажни ръце оформете бонбоните, като в средата слагайте цял лешник.
Подредете ги върху хартия за печене, сложете ги в хладилника до като разтопите черния шоколад. Може да използвате и от готовите глазури, които само се затоплят.
Когато разтопите шоколада, покрийте бонбоните с него.
Ако желаете можете да поръсите бонбоните с малки парчета лешник или да ги опаковате във фолио.


Тези бонбони получиха отлични оценки от моите най-големи критици- дъщеря ми и майка ми!
Останаха очаровани от вкуса на бонбоните ми  "Ferrero Rocher".



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !