Translate

четвъртък, 5 януари 2017 г.

Портокалово реване


Обожавам вкуса и аромата на портокалите.
Всеки сладкиш приготвен с портокалови корички има невероятен вкус.
Не веднъж съм споделяла с вас, че в моя дом сме пристрастени към сиропирани сладкиши и много често ги приготвям.
Сами можете да се убедите в това, като видите колко вида реванета съм споделила с вас.


Този път реших да приготвя любимото ни реване в комбинация с любимия ми за този сезон ароматен плод- портокала.
Без излишна скромност ви споделям, че се получи уникален десерт.


Сочно, ароматно и вкусно- трите основни компонента на успешен сиропиран сладкиш.
За идеалния вид и перфектен краен резултат за пореден път се доверих на продуктите на София Мел   и по-точно  София Мел Екстра!


За по-добър вкус реших да направя сиропа от подсладено прясно мляко и портокалов сок.
Получи се чудесен сироп за реването.


Ето и продуктите:
4 яйца
1 ч.ч. захар
1 ч.ч. брашно  София Мел Екстра
10 гр. бакпулвер
250 мл. прясно изцеден портокалов сок
кората на 1 или 2 портокала

за сиропа:
700 мл. прясно мляко
1 ч.ч. захар 
100 мл. портокалов сок 
1 ванилия

Приготвяне:


В дълбока купа сложете яйцата и захарта.
Разбийте ги много добре с миксер.
След това добавете портокаловия сок и отново разбийте.
Смесете брашното с бакпулвера.


На няколко етапа, до като разбивате с миксера добавете брашното.
Накрая настържете кората на портокала.
Вземете тава, която трябва да намажете с малко олио и да я поръсите с брашно.
Затоплете фурната на 180 градуса.
Изсипете сместа в тавата и печете до суха клечка.


Сиропа за сиропирането се прави от предварително сварено и охладено прясно мляко, в което се разтваря захарта и се слага портокаловия сок и аромата.
Топлия сладкиш се реже и залива със студен сироп.
Охлажда се в хладилника за няколко часа.
Преди сервиране се декорира с бита сметана на резен портокал.


Ще се влюбите във вкуса на това портокалово реване!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !