Translate

понеделник, 2 януари 2017 г.

Сладки с локум и орехи


Първата ми публикация от 2017 година!
Пожелавам ви една успешна, щастлива и добра година.


Не можах да публикувам рецептата по-рано, защото преди Коледа не ми остана никакво време.
Сладките приготвихме преди празниците с моята първа помощничка - Рая.
Дъщеря ми обожава да ми помага в приготвянето на поредната домашна вкусотия.
Тези сладки и самото оформление като топчета са изцяло нейно дело.


Използвахме локум и орехи, защото така ги предпочитаме.
Вие можете да "напълните" сладките с желе, сладко и ще получите също перфектен резултат.


Продукти:

250 гр. меко масло
150 гр. захар
2 яйце
100 мл. прясно мляко
3-4 ч.ч. брашно
1 бакпулвер
ванилия 
локум
орехи

Приготвяне:


Първо вземете една дълбока купа.
В нея сложете разтопеното масло, захарта и яйцата.
Разбийте добре тези съставки, внимателно добавете млякото.Към маслената смес сложете ванилия,бакпулвера и брашното.
 Аз слагах брашното на етапи и бърках с лъжица, самото тесто показва, че е необходимо още брашно.Може да употребите и повече от посоченото.


Омесеното тесто се слага в хладилника за 30 минути.
След това се дели на 4 части. Оформяте дълга лента, ако много дебела я нарежете на две.
След това нарежете на малки парчета, от които се овалват топчета.
С помощта на дървена бъркалка или по-точно края на дръжката се правят дупки в топчетата.
В отворите сложете локум, ядки или сладко.
Подредете сладките в тава, която е покрита с хартия за печене.
Затоплете фурната на 180 градуса и печете около 5-7 минути или до леко златист цвят на сладките.


Охладените сладки се поръсват с пудра захар.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !