Translate

вторник, 27 септември 2016 г.

Cookies - американски бисквити с шоколад


Исках да приготвя нов вид сладки, с които да почерпя колегите си.
Доста мислих и разглеждах блога си, мислейки какви сладки да приготвя. Тогава установих, че все още не съм приготвяла американски бисквитки с парчета шоколад.
Веднага се захванах с търсенето на подходящата рецепта.


След обстойна проверка на десетки видове рецепти в мрежата, типично в мой стил, създадох този краен резултат.
Получиха се много вкусни, защото се наложи да правя още една доза за колегите, тази се хапна в къщи.


Понеже правих американските сладки през почивен ден си имах и помощничка за снимките и декорацията. Гордея се с моето слънчеце, което има огромно желание да снима с истински фотоапарат, задно с мен.  Добре, че си имам един резервен апарат, иначе щях да остана без асистент.


Рая старателно пренареди сладките и опита част от декорацията за снимките (парчетата шоколад, се унищожиха за отрицателно време).


Щастлива съм, когато играем, готвим или снимаме заедно.


Ето и продуктите:

250 гр. маргарин
200 гр. млечен шоколад
1 ч.ч. захар
2 яйца
около 500 гр. брашно
1 есенция ванилия
2 с.л. бакпулвер
20 мл. прясно мляко 

Приготвяне:


В дълбока купа сложете захарта, яйцата и мекото масло.
Разбийте добре съставките. След това добавете млякото, аромата и бакпулвера.
Отново разбъркайте добре. Шоколада се нарязва на парчета, колко грах ( може и по-едри) и се слага в сместа, брашното се добавя на етапи, като се омесва маслено тесто.
Оставете тестото в хладилник за 30 минути.
Включете фурната на 150 градуса, покрийте тава с хартия за печене, вземете малко от тестото и оформете топче, което се притиска леко с ръка и се поставя в тавата.
Печете сладките не повече от 5- 7 минути, трябва да сменят цвета си.
Внимавайте да не ги изгорите.


Получават се маслени сладки с парчета шоколад, които без усилия ще ви станат любими.
Много са вкусни!

 Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !