Translate

събота, 26 март 2016 г.

Домашни пирожки



Тези пирожки са една моя импровизация , която се нарежда до успешните ми такива...
Обичам да излизам от рамките на рецептите , дори и от тези,които аз споделям ;)
Обичам да обогатявам рецептата и да импровизирам с крайния резултат.
Тези пържени ,пълни с домашно сладко пирожки са точно такива...


За да ги приготвя използвах рецептата си за бухти, като малко я измених .
Резултата се хареса така, че автоматично става успешен.


Обичам почивните дни ,но най-много ги обичам когато дъщеря ми пожелае да прави тесто...
Този момент е от онези,които се помнят за цял живот.
Тези бухти и пирожки имат общо начало , тя участва в направата им, и тя поиска да ги правим...
Тайната на успеха ни е ,стоическо търпение от моя страна и истинско забавление от нейна...
Крайният резултат е преди всичко кухня ,която е напудрена с брашно, тесто навсякъде и вкусна закуска...


Ето продуктите:

2 яйца
250 гр. кисело мляко
4 с.л. захар
1 ч.л сода бикарбонат 
1 ч.л. бакпулвер 
400-500 гр. брашно

олио за пържене 
пудра захар за поръсване 
домашно сладко за пълнеж

Приготвяне :


Яйцата и захарта се разбиват добре.
Содата се слага в млякото да шупне.
Млякото се добавя към разбитите яйца и отново се разбива добре.
Постепенно се слага от брашното и бакпулвера ,до като се получи меко тесто,което е годно за разточване.
Разделете го на няколко части,които да разточвате.
По рецепта се разточват с дебелина около 1 см.,но аз не успях да следвам тази подробност,защото действах според ситуацията,която разбирате,че беше забавна ,но и напрегната....
Изрязвахме кръгчета ,в които се слага малко сладко и внимателно се притискат като се навиват на руло.
Трябва добре да запечатате пирожката ,за да не изтече сладкото при пържене.
Аз оставих пирожките за около 5-10 минути да си починат преди да ги изпържа.
Трябваше да почистя и част от кухнята...


Пържат се в сгорещено олио ,поръсват се с пудра захар и се опитват !


Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" 
Ако харесвате рецептите ,които предлагам може да ми помогнете да ги популяризирам като ги споделите от блога в социалната мрежа !
Благодаря ви !