Translate

събота, 23 май 2015 г.

Янкина салата


Тази салата опитах преди доста време.
От първата хапка ,която опитах реших,че ще я приготвя !
Не зная точната оригинална рецепта,само от дегустация пресъздадох моята.
Мисля,че на 99 % съм до оригинала ,но домашната салата ми харесва повече!


Свежа и засищаща , Янкината салата ми беше обяд в дните на работа и постепенно се превърна в моя любима ...


Не зная защо се казва така ,може би веригата ,която предлага салата има отговор защо са я нарекли Янкина салата ...


Приготвих я със следните продукти:

за 4 порции:
4-5 средно големи сварени картофа
200 гр. настъргано сирене
5-6 кисели краставици
1 скилидка чесън
200 гр. майонеза
3-4 с.л. заквасена сметана
1 връзка копър
2 сварени яйца
червен пипер 

Приготвяне:


Картофите се настъргват на едро ренде.
Леко се притискат и посоляват .
Те трябва да са стабилната основа.


В отделна купа се настъргват краставиците ,сиренето и чесъна.
Слагате майонезата,сметаната и копъра и разбърквате всичко много добре.


Изсипете млечния крем върху картофената основа .


Отгоре настържете яйцата и оформете порциите с червен пипер.


Може да декорирате салатата както желаете.
Аз исках да я пресъздам така както съм я виждала в магазина.


Всички много я харесахме и съм сигурна,че ще си я приготвям редовно в къщи....
Ако харесвате предложенията ми може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделяте от блога ми.
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" 
Може да се абонирате и за видео канала ми ето ТУК !
Благодаря ви !