Translate

сряда, 21 януари 2015 г.

Руло от кайма и омлет


Това е едно много вкусно руло, с което може да разнообразите всекидневното си меню.
През изминалите празници опитах това руло до като бях на гости и много ми хареса.
Реших да го приготвя, рецептата е стандартна, разгледах няколко рецепти от Интернет и ги комбинирах.
Получи се много вкусно.


Определено е  интересно и много вкусно .


Ето и продуктите:
за омлета:
5 яйца 
5-6 с.л. олио
1-2 с.л. настърган кашкавал 
1-2 с.л. настъргано сирене
сол
черен пипер
риган
чубрица

за рулото от кайма :
500 гр.кайма
1 скилидка чесън
1 глава лук
1 яйце
1 филия хляб
кимион
черен пипер
сол

Настърган кашкавал за поръсване 

Приготвяне:


Разбийте яйцата с олиото.
Изберете подходяща тавичка за изпичането.
Покрийте я с хартия за печене.
Изсипете яйцата в тавата и поръсете с кашкавал, сирене и подправките.
Запечете във фурната за около 15 минути или
до готовност.


Омесете каймата като за кюфтета.
Оставете я да стегне за няколко минути.
Върху найлоново фолио разстелете каймата, размера й трябва да е като този на омлета.
Когато омлета е готов го оставете да се охлади за няколко минути.
След това го сложете върху каймата и навийте .


Ето го и навитото руло.


Сложете рулото да се пече на 180 градуса за около 20-30 минути.
Малко преди да е готово го изкарайте и поръсете с кашкавала.
Запечете кашкавала за няколко минути.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !