Translate

вторник, 22 април 2014 г.

домашен сладолед

До сега считах за сериозен пропуск липсата на рецепта за сладолед.
Сега ще поправя тази грешка с една невероятна рецепта за вкусен домашен сладолед.
След като приготвите и опитате този сладолед ,мисля,че ще спрете да си купувате.
Сега пиша публикацията и си хапвам , стана много вкусен.


Наскоро в кулинарната ми група "Домашни вкусотии"  една жена ме попита дали имам изпитана рецепта за сладолед,обещах че ще приготвя и готово!



Изпитана и дегустирана рецепта,която всеки може да изпълни в къщи!
Ето продуктите:

4 жълтъка
250 мл.прясно мляко
150 гр. захар
200 мл. сладкарска сметана
2-3 с.л. пудра захар 
1 есенция ром

за гарниране: течен шоколад, домашно сладко или ядки( по ваш вкус)



Приготвяне:


 Разбивате жълтъците на ръка.
Захарта (150 гр.) слагате в прясното мляко и към тях прибавяте жълтъците.
Слагате на слаб котлон сместа заедно с есенцията ром  и бъркате с тел  до като се сгъсти крема.
Крема трябва да има не много гъста консистенция ( не трябва да е като за торта ) ,може да се получи като гъстотата на боза , дори и по-рядка да е сместа не е проблем,защото замръзва.
Когато се сгъсти го махнете от огъна и го оставете да се охлади.


Разбивате сладкарската сметана заедно с пудрата захар  с помощта на миксер .
Внимателно изсипвате сметана към вече изстиналия крем и разбърквате внимателно.
Трябва да получите подобен крем.


Получилия крем прехвърляте в кутия и прибирате във фризера за около 3 часа.
Аз държах моя около 12 часа,защото забравих за него.


След няколко часа във фризера ето резултата:


Изчакайте малко да отпусне и сервирайте с плодове,сладко ,шоколад или ядки ...
Вие решете с какво ще го опитате.


Това е една много лесна за приготвяне рецепта с изключително вкусен резултат.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !


Рецептата адаптирах  от тук .