Translate

сряда, 16 април 2014 г.

Великденски яйца с техниката "декупаж"



Остават часове до Великден и всеки иска да се подготви и представи на ниво за празника.
В кулинарната ми група  "Домашни вкусотии"  се представят невероятни вкусотии и техники за боядисване на яйца.


Тази година реших да направя проба и да направя няколко яйца  с техниката декупаж.
Обяснено по-лесно свареното яйце се намазва с белтък и се залепва салфетка.
Идеята видях от групата  ми, но основно прочетох подробностите  тук .
Като за първи опит се получи добре, но има още какво да се желае .


Реших да редактирам публикацията от предишната година, като добавих снимки и от 2015 година.
Виждате разликата, когато се използват по-плътни салфетки и бели яйца...


Всичко от , което се нуждаете е следното:

Салфетки с мотиви, които ви харесват.
Може да изрежете отделните картинки.



Един белтък и четка.


Сварявате яйцата, когато се охладят започвате работа.
Изрязвате мотивите от салфетките,които ви харесват, намазвате белтък и залепвате, аз намазах повторно и върху салфетката.
Когато изсъхне имате готово яйце.



Това е един много приятен за приготвяне на Великденски яйца метод.
Останах доволна от пробата, очаквайте продължение на темата...


Тази година 2015, съм доста по-доволна от резултата.
Получиха се много красиви и свежи яйца.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !